اين پرسشنامه توسط باسبي، کران، لارسن و کريستنسن (1995؛ به نقل از هوليست و ميلر،2005) ساخته شده است. فرم اصلي اين مقياس توسط اسپنير(1979) و بر اساس نظريهي ليوايز و اسپنير(1979) در مورد کيفيت روابط شويي ساخته شده است (اديتال، 2005). فينچام، برادبوري و بيچ(2000) نيز پس از مطرح کردن نظريهي خود در مورد کيفيت شويي، اين پرسشنامه را بعنوان ابزاري مناسب براي ارزيابي کيفيت شويي معرفي ميکنند. اين پرسشنامۀ 14 سوالي که از روي فرم اصلي 32 سوالي که توسط اسپنير (1976) ارائه شده بود ساخته شده است به صورت طيف 6 تايي از 0 تا 5 نمره گذاري ميشود، طوري که پاسخ کاملاً موافق نمره ي 5 و پاسخ کاملاً مخالف نمرۀ صفر مي گيرد. اين ابزار از سه خرده مقياس( همفکري و توافق، رضايت و انسجام) تشکيل شده است که در مجموع نمره کيفيت شويي را نشان مي دهند
پاورپوینت (تحقیق) تبیین مدیریت دانش و رابطه آن با اثر بخشی سازمانی
تحقیق ارائه مدل بهبود كيفيت خدمات در صنايع تكنولوژي اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ...