پرسشنامه دارای پنج بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:
بعد سوالات مربوطه
باورهای مثبت 1، 7، 10، 19، 23، 28
باورهای منفی 2، 4، 9، 11، 13، 15، 21، 27
اطمینان شناختی 8، 14، 17، 24، 26، 29
SPR (خرافات، تنبیه، خودآگاهی) 6، 20، 22، 25،
خودهشياري شناختي 3، 5، 12، 16، ، 30.
پاورپوینت (تحقیق) تبیین مدیریت دانش و رابطه آن با اثر بخشی سازمانی
تحقیق ارائه مدل بهبود كيفيت خدمات در صنايع تكنولوژي اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ...