این فایل در زمینه "رفتار در سازمانها"بوده و در 30 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس رفتار سازمانی، در سطح کارشناسی و رفتار سازمانی پیشرفته، تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی ارشدمورد استفاده قرار گیرید.
بخشی از متن: بررسی ها نشان میدهد که اگر فرصت های برابری برای پیشرفت به کارکنان داده شود ، سازمان میتواند سطح عمکرد سرمایه انسانی را بهبود بخشیده و کارمندان هم احساس خوبی در باره شغل و محیط کارشان داشته باشند . چنین احساساتی که میتواند اثر قوی در رفتار سازمانی و کیفیت زندگی کاری داشته باشد ، نگرش روابط کاری نامیده میشود. این بررسی روی کارکنان بانک مونترال کانادا نشان داد که با ایجاد فرصت برابر برای ارتقاء و پیشرفت، ن هم دارای عملکرد موفقیت آمیز می باشند.
فهرست مطالب: نگرش های مرتبط باکار: احساسات در رابطه با مشاغل ، سازمان ها و کارکنان نگرش رضایت شغلی : نگرش های مرتبط به شغل افراد سنجش رضایت شغلی تئوری های رضایت شغلی عوامل انگیزشی پیامد های ن یتی شغلی رضایت شغلی وانجام وظایف چگونه می توان رضایت شغلی را بالا برد ؟ تعهدات سازمانی : احساس وابستگی به سازمانها تعهد سازمانی پیشنهاداتی برای بالا بردن تعهد سازمانی پیش داوری : نگرش های منفی نسبت به دیگران تنوع در مقابل پیش داوری : واقعیت های متناقض سازمانی گروه بندی های متعدد از نگرش های پیش داورانه در محیط کار مدیریت نیروی کار متنوع : تمرین های رایج برنامه های مدیریت تنوع